Zmień język:
koszyk
 x 
Koszyk jest pusty

Kliknij na jedno z pól poniżej, aby wybrać dział, który Cię interesuje.

ZWROTY, WYMIANY I ANULOWANIE ZAMÓWIENIA

 

Czy mogę zamienić produkt po złożeniu zamówienia?


Jeśli zamówienie nie zostało opłacone – tak. W tym celu należy napisać wiadomość.

Czy mogę anulować zamówienie?


Jeśli zamówienie nie zostało opłacone – tak.
Jeśli zamówienie zostało opłacone (przelewem tradycyjnym lub PayU), jak najszybciej skontaktuj się z nami.

Czy mogę zwrócić zamówione produkty?


Zamówienie można zwrócić w ciągu 14 dni. Do paczki należy dołożyć wypełniony formularz, który jest do pobrania tu.

Czy mogę wymienić zamówione produkty?


Zamówienie można wymienić w ciągu 14 dni. Do paczki należy dołożyć wypełniony formularz, który jest do pobrania tu.

Jak złożyć reklamację?


Pobierz formularz zwrot/wymiana dostępny tu.
Następnie wypełnij go oraz postępuj zgodnie z podanymi tam informacjami.

Jak wygląda procedura reklamacyjna?


Co się dzieje, gdy złożysz reklamację?

 

  1. Przyjmujemy Twoje zgłoszenie – otrzymasz od nas potwierdzenie e-mailem.
  2. Do 14 dni roboczych otrzymasz odpowiedź dotyczącą reklamacji.

Płatność i faktury

 

Jakie są możliwe formy płatności?


PayU - platforma do płatności elektronicznych. Umożliwia ona zarówno płatności kartami płatniczymi i przelewem z większości polskich banków. Przelew internetowy tradycyjny - dane do płatności będą dostępne po zalogowaniu na konto lub w wiadomości e-mail. Przelew tradycyjny - do zrealizowania w Urzędzie pocztowym lub w dowolnej, stacjonarnej placówce bankowej. Dane do płatności będą dostępne po zalogowaniu na konto lub w wiadomości e-mail.

Czy mogę zapłacić przelewem po wykonaniu zlecenia?


Niestety nie. Realizację zamówienia rozpoczynamy dopiero po zaksięgowaniu płatności.

Czy mogę zapłacić za zamówienie przy odbiorze?


Niestety nie. Realizację zamówienia rozpoczynamy dopiero po zaksięgowaniu płatności.

Potrzebuję faktury VAT, gdzie mogę ją uzyskać?


Podczas składania zamówienia na naszej stronie możesz zaznaczyć taką dyspozycję. Jeśli pominąłeś ten krok, prosimy o przesłanie danych do FV oraz numeru zamówienia do którego ma zostać wystawiony dokument. W tym celu skontaktuj się z nami.

 

Realizacja zamówienia i dostawa

 

Czy wysyłacie zamówienia na terenie całej Polski?


Wszystkie produkty możesz zamówić pod dowolny adres na terenie całego kraju.
Podając adres uwzględnij obecność odbiorcy i możliwość odbioru przesyłki od kuriera.

Jak długo trwa realizacja zamówienia?


Realizujemy jedynie opłacone zlecenia w terminie do 72 godzin po otrzymaniu wpłaty na konto.
W tym terminie nie są realizowane zamówienia z produktami personalizowanymi np.: zaproszenia i inne dewocjonalia personalizowane.

Czy mogę zamówić dostawę w weekend?


Niestety nie. Dostawy odbywają się od poniedziałku do piątku za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Co dzieje się gdy kurier nie zastanie odbiorcy w domu?


Kolejna próba dostarczenie nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych. Status dostawy będzie można śledzić za pomocą numeru przesyłki podanego przy zamówieniu.

Czy można ustalić godzinę dostawy paczki przez kuriera?


Nie mamy wpływu na godzinę dowozu. Zwykle kurier dociera do naszych klientów w godzinach 9-17.

Czy mogę odebrać zamówione osobiście?


Nie prowadzimy odbiorów osobistych. Wszystkie zamówienia wysyłane są firmą kurierską.

Czy mogę śledzić dostawę swojego zamówienia?


Przesyłkę można śledzić za pomocą numeru przewozowego, który przesłany będzie mailowo w momencie nadania przez nas paczki.

Ile kosztuje wysyłka w Polsce?


Koszt przesyłki to 25 zł

Czy możliwa jest wysyłka zagranicę?


Oczywiście! Zamówienia wysyłamy na cały Świat. Koszt wysyłki do krajów europejskich to 25 euro. W przypadku innych krajów koszt jest widoczny po wpisaniu kraju w zamówieniu lub po kontakcie z naszym działem obsługi klienta.

Czy możemy zrezygnować z Państwa kuriera?


Nie ma takiej możliwości.

 

Produkty

 

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?


Przy każdym produkcie posiadającym rozmiar należy zastosować się do tabeli przy jego opisie. W razie kłopotów prosimy o kontakt.

Jak dobrać odpowiedni rozmiar butów?


Przy rozmiarze buta informujemy o długości wkładki wewnętrznej. Pomaga to w dobraniu właściwego rozmiaru, z tym, że nie wolno w żadnym przypadku długości wkładki utożsamiać z długością stopy. Długość wkładki jest pomocna w momencie gdy dodamy odpowiedni zapas na swobodne umieszczenie stopy w obuwiu. Każda stopa dla wygody potrzebuje lekkiego luzu. Nie bez znaczenia jest również kształt obuwia. Rozważając wybór rozmiaru należy uwzględnić zapas w stosunku długości wkładki.
DOSTAWA NA CAŁY ŚWIAT